Zoeken
Pagina's
 
Onze supportafdeling is op verschillende manieren bereikbaar.
Gebruik het menu aan de linkerkant voor meer informatie.

Support

Bij vragen en problemen staan we u terzijde met extra uitleg op deze Website en ondersteuning per telefoon, e-mail, een directe verbinding met uw werkstation of ter plaatse op uw bedrijf.

Telefonische ondersteuning

Telefonische ondersteuning van de helpdesk van Order-Direct

De helpdesk van Order-Direct is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, 's ochtends van 9.00 tot 12.30 uur en 's middags van 13.00 tot 17.00 uur.

(036) 547 50 90

E-mail

Ondersteuning per e-mail

Wanneer de telefonische helpdesk niet bereikbaar is kunt u uw vragen en problemen melden per e-mail.

support@order-direct.nl

Ondersteuning op afstand

Ondersteuning op afstand via PC-Visit

Met onze tool nemen wij uw scherm(en), toetsenbord en muis over via een Internet-verbinding.

Klik hier om de tool op te starten.

Ondersteuning ter plaatse

Ondersteuning ter plaatse

Voor complexere zaken als bestandsconversies en het inrichten van een bepaalde voorziening of module is het soms gewenst dat ondersteuning op de lokatie van uw bedrijf zelf plaatsvindt. Hiervoor worden reiskosten en het standaard uurtarief van € 125,- berekend.

Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.

Web Help

Online helpinformatie

Klik hier voor de helpinformatie van Order-Direct in uw browser.

Updates

Updates downloaden

Kleine problemen in de software worden doorgaans snel opgelost en uitgebracht als tussentijdse 'builds'.

Hier vindt u de meest recente builds. U dient eerst te zijn ingelogd als gebruiker.