Zoeken
 
Onze oplossing voor groothandel en onderhoudsbedrijven.
De standaard oplossing die voelt als maatwerk.

Inkoop

Inkoop

In het inkoopproces worden artikelen besteld bij hun leveranciers en binnengeboekt wanneer ze worden geleverd. Iedere bestelling wordt financieel afgehandeld met een inkoopfactuur.

Bestelbonnen

Bij een leverancier te bestellen artikelen worden op een bestelbon geplaatst..

Bestelbonnen

Backorders

Bestelde artikelen staan in backorder bij de leverancier totdat ze geleverd worden. Order-Direct houdt alle backorders bij en geeft aan wanneer een bestelling de afgesproken leverdatum overschrijdt.

Inkoopfacturen

Expeditie

In het onderdeel Expeditie worden geleverde bestellingen binnengeboekt.

Expeditie

Geleverde bestellingen

Overzichten van binnengeboekte leveringen vraagt u op in Geleverde bestellingen

Expeditie

Uit te leveren bestellingen

Het onderdeel Uit te leveren bestellingen toont welke orderbevestigingen kunnen worden uitgeleverd aan klanten en welke reparaties kunnen worden uitgevoerd.

Expeditie

Inkoopfacturen

Facturen van uw leveranciers legt u vast als inkoopfacturen, doorgaans vanuit de bijbehorende bestelbon. Naast artikelen kunt u op inkoopfacturen ook kosten vastleggen.

Inkoopfacturen

Overzicht bestelbonnen

Gebruik dit onderdeel om alle bestellingen op te vragen van een periode.

Expeditie

Overzicht inkoopfacturen

In dit onderdeel vraagt u overzichten op van de artikelen en kosten op alle inkoopfacturen in een periode.

Expeditie